...

Handelsbetingelser hos SuperTeknik ApS

Generelle oplysninger

SuperTeknik ApS

Gyvelvej 12

5560 Årup

CVR nr.: 41105372

Telefon: 50101213

Email: airbox@airbox.dk

Type af kundesalg

Vi sælger og leverer kun produkter fra airbox.dk til konsumentmarkedet.

Vores kunder er private forbrugere, som køber en vare eller serviceydelse for at dække personlige behov.

Priser

Hos SuperTeknik ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi tilbyder fast pris på alle pakker. Det betyder at prisen ikke stiger i 3 år fra opstart.Vi forbeholder os dog ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke, i tilfælde af lovgivne afgiftsændringer f.eks. moms. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Betaling

SuperTeknik ApS modtager betaling med Dankort-MobilePay-Visa-Mastercard.

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK . Danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Opkrævningen ved oprettelse dækker bestilte abonnementer, for indeværende måned + 30 dage. Herefter opkræves pr. måned, indtil først kommende kvartal. Derefter betales kvartalsvis.

Vi opkræver ikke gebyrer i forbindelse med betaling.

Levering

SuperTeknik ApS tilstræber afsendelse af produkt indenfor 24 timer på hverdage.

Vi sender til hele Danmark. Varer vil blive afleveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Vi levere ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.

Dine varer sendes med Post Nord eller GLS.

Vi leverer bestilte produkter fragtfrit.

OBS: hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret hurtigst muligt efter bestillingen.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. SuperTeknik ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsretten sendes varer til:

SuperTeknik ApS

Nyvej 5

5492 Vissenbjerg

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg. nr. og kontonummer, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk for, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag;

-hvor du modtager ordren.

-Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i èn ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.

-Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer , der består af flere partier/dele.

-Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet , og fra fortrydelsen skal kunde senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på airbox@airbox.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedhæftede Fortrydelsesformular, og sende varen til:

SuperTeknik ApS

Nyvej 5

5492 Vissenbjerg

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering , er du ansvarlig for at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Standardfortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevne, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur , må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur. 

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Opsigelse og bindingsperiode

Abonnenten kan til enhver tid opsige abonnementsaftalen til udløb af måneden for opsigelse.

SuperTeknik henstiller til at abonnentens opsigelse i videst muligt omfang sker skriftligt. SuperTeknik vil bekræfte opsigelsen skriftligt.

SuperTeknik kan opsige abonnementsaftalen uden varsel, hvis abonnentens forbindelse til de leverede tjenester er afbrudt som følge af abonnentens misligholdelse.

Såfremt abonnenten opsiger sit abonnement, skal abonnenten, for egen regning returnere det udstyr, som udbyder har stillet til rådighed for abonnenten som ledi denne abonnementsaftale, i dette tilfælde modem/router. Returneringen skal ske til udbyders adresse, emballeret og i ubeskadiget stand. Returneringen skal ske senest 5 arbejdsdage efter abonnementets ophør. Udbyder er berettiget til at opkræve erstatning samt et gebyr af abonnenten, såfremt udstyret ikke modtages eller er beskadiget ved modtagelsen.

 

Klagemuligheder - oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, køb i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Darl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: airbox@airbox.dk

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.